یزدفردا "مشاور استاندار، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد،گفت: مسئولان استان با خداباوری و تکیه به روحیه جهادی و بی توجه به همه تخریبها و تهمتها ، همچنان با تمام توان و افتخار مشغول خدمتگزاری به مردم عزیز دارالعباده هستند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "سید عبدالمجید قائم محمدی " در چهارمین همایش مدیران روابط عمومی های ادارات استان در سالجاری که این بار به همت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و در محل اردوگاه حضرت امام علی(ع) بنادک سادات برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رشادتها و دلیریهای فرزندان بسیجی حضرت روح الله (ره) را یادآور شد و افزود: امام راحل عظیم الشان (ره) حقیقتا خداباور و خدا ترس بودند و این روحیه و فرهنگ را در جامعه ترویج می كردند. وی اظهار داشت: به واسطه همین فرهنگ بود که رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس ، حماسه ها آفریدند و هم اکنون نیز در مقابل زیاده خواهی و قلدری استكبار جهانی ایستاده و خواهند ایستاد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان، این روحیه خداباوری را نشات گرفته از فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) دانست و تصریح کرد: با همین فرهنگ توانسته ایم دستاوردهای زیادی را در حوزه های گوناگون کسب كنیم.
قائم محمدی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در تمامی بیانات خود بر توكل به خداوند متعال تاكید فرمودند و انشاالله با تكیه بر این فرهنگ، همچنان شاهد فتح قله های دیگر افتخار و سربلندی برای ایران اسلامی باشیم.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان موفقیت های حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه را گوشه ای ای از نتیجه صدور انقلاب اسلامی ارزیابی كرد و با اشاره به این كه دشمنان، اساس اسلام و اعتقادات را نشانه رفته اند گفت: دشمن به خوبی دریافته كه تمام این موفقیتها و پیروزی ها نتیجه باورها و اعتقادات دینی مردم است لذا همه توان خود را به كار گرفته تا با این مسئله مقابله كند.
وی با اشاره به تفاوتهای اسلام سازشكار با اسلام ناب محمدی(ص) اظهار داشت: اسلامی كه حضرت امام خمینی(ره) مروج آن بود اسلام ناب است كه فرهنگ ایستادگی و شهادت طلبی در برابر زورگویان را به دنبال دارد. قائم محمدی استمرار پیروزی های ملت رشید ایران را در گرو تكیه بر همین فرهنگ عاشورایی و اهل بیتی(ع) دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، از مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان یزد به خاطر میزبانی این دوره از همایش آموزشی مدیران روابط عمومیهای استان تقدیر کرد و کمیته امداد حضرت امام (ره) را مکان مقدسی دانست که به دستور معمار کبیر انقلاب ایجاد شده و مستعضفان و محرومین را تحت پوشش چتر حمایتی خود قرار داده است.
قائم محمدی اثرات مثبت و سازنده سنت حسنه صدقه را نیز یادآور شد.
مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد، در بخش پایانی سخنان خود، میزان رضایتمندی از سومین همایش روابط عمومیها را بالغ بر 78 درصد عنوان کرد.
وی همچنین همکاری هرچه بیشتر روابط عمومیهای استان در مقوله پرتال خبر را ضروری دانست.
این مقام مسئول همچنین خواستار ارسال گزارش و مستندات تعامل رسانه ای مسئولان دستگاه های اجرائی استان در شش ماهه نخست سال جاری از سوی مدیران روابط عمومی ادارات و نهاد ها شد و این گزارشها را مبنای انتخاب مدیران رسانه ای استان در سال آتی عنوان كرد.
مدیركل كمیته امداد استان نیز با اشاره به كاركردهای مختلف روابط عمومی، مدیران روابط عمومی را كلیدداران تعامل سازمانها دانست.
"نصیری " خواستار همكاری افتخاری مدیران روابط عمومی دستگاه های استان با كمیته امداد در قالب امدادیاران شد.
در پایان این همایش، مدیران روابط عمومی ادارت استان در دومین روز هفته دفاع مقدس با حضور در مزار سومین شهید محراب و گلزار شهداء خلدبرین به مقام شامخ شهیدان ادای احترام كردند.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا